Algemene voorwaarden
Net ’n beetje anders dan andere locaties; geen ellenlange voorwaarden, geen kleine lettertjes. Eigenlijk meer een uitleg over hoe je zo makkelijk mogelijk bij ons kunt reserveren, flexibel kunt wijzigen en tot wanneer je kunt annuleren.
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle reserveringen bij en/of alle bezoeken aan onze locatie, gelegen aan de Hoge Heide 2, 5251 LA in Vlijmen:
1. Een activiteit vastleggen
Een losse activiteit kan 24 uur per dag worden vastgelegd in ons online reserveersysteem. Hierbij wordt gevraagd om de activiteit volledig vooruit te betalen via iDeal, bancontact, digitale vvv-cheque, cadeaubon of vouchertegoed.
U kunt ook zonder reservering binnenlopen op locatie en een activiteit afnemen als deze nog beschikbaar is.
Voor bedrijven is vooruit betalen niet altijd mogelijk. Wij maken dan een offerte aan die na goedkeuring omgezet wordt in een definitieve reservering.
2. Een arrangement vastleggen
Een arrangement is een combinatie van twee of meer activiteiten OF één of meerdere activiteiten in combinatie met eten.
Een arrangement kan 24 uur per dag worden vastgelegd in ons online reserveersysteem. Hierbij wordt gevraagd om het arrangement volledig vooruit te betalen via iDeal, bancontact, digitale vvv-cheque, cadeaubon of vouchertegoed.
Voor particuliere groepen of bedrijven is vooruit betalen niet altijd mogelijk. Wij maken dan een offerte aan die na goedkeuring omgezet wordt in een definitieve reservering.
3. Een feest, borrel of vergadering vastleggen
Feesten, borrels en vergaderingen betreffen vrijwel altijd maatwerk waar we een offerte voor aanmaken. We ontvangen uw eerste wensen en contactgegevens graag per e-mail of via de contactformulieren op onze website.
We nemen dan veelal binnen 3 werkdagen (met uitzondering van zaterdag & zondag) contact met u op om alle mogelijkheden verder te bespreken en op elkaar af te stemmen. Indien nodig is plannen we een afspraak in op locatie. Als alles duidelijk is sturen we een offerte toe die na goedkeuring omgezet wordt in een definitieve reservering.
4. Flexibel wijzigen
Wijzigen van een losse activiteit kan tot 24 uur voorafgaand aan de vastgelegde starttijd.
Wijzigen van een arrangement kan tot 48 uur voorafgaand aan de vastgelegde starttijd.
Wijzigen van een feest, borrel of vergadering kan tot 72 uur voorafgaand aan de vastgelegde starttijd.
Om onduidelijkheid te voorkomen vragen wij uw wijzigingen per mail door te geven, liefst in reactie op de reserveerbevestiging die u van ons heeft gehad. Als wijzigingen te laat worden doorgegeven, leveren en rekenen we wat door u gereserveerd en/of door ons bevestigd is, met uitzondering van artikel 5.
5. Lastminute afvallers
We brengen last minute afvallers in mindering op het eindtotaal als het aantal deelnemers niet onder het mimumaantal komt en het aantal afvallers niet meer betreft dan 20% van aantal deelnemers van de reservering.
6. Annuleren
Annuleren van een activiteit kan tot 24 uur voorafgaand aan de vastgelegde starttijd.
Annuleren van een arrangement kan tot 48 uur voorafgaand aan de vastgelegde starttijd.
Annuleren van een feest, borrel of vergadering kan tot 72 uur voorafgaand aan de vastgelegde starttijd.
Bij tijdige annulering wordt de reservering uit de planning gehaald en een eventuele vooruitbetaling omgezet in een voucher. De voucher blijft 6 maanden geldig en kan ingezet worden bij alle activiteiten en arrangementen die wij online aanbieden. Indien er nog geen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden, bijvoorbeeld omdat we een offerte hebben aangemaakt, dient de activiteit of het arrangement binnen 6 maanden ingehaald worden. Als deze niet op binnen deze termijn ingehaald wordt, brengen we deze alsnog in rekening.
Als u binnen 3 uur na plaatsing van uw reservering de reservering weer wilt annuleren bent u nauwelijks van invloed geweest op de beschikbaarheid van onze ruimtes. We kunnen de reservering omzetten in een voucher of overgaan tot terugbetalung van de reservering minus 4,50 euro verwerkingskosten.
Om onduidelijkheid te voorkomen vragen wij uw annulering op tijd per mail door te geven, liefst in reactie op uw reserveerbevestiging. Als de annulering te laat wordt doorgegeven, leveren en rekenen we wat door u gereserveerd en/of door ons bevestigd is, ook als u niet komt opdagen (no-show).
7. Afrekenen op locatie, pin/contact
Aan het eind van uw bezoek kunt u de rekening opvragen, controleren en betalen middels PIN of contante betaling.
U ontvangt na betaling de kassabon met een overzicht van de afgenomen activiteit(en) en eventuele hapjes & drankjes met een uitsplitsing van de BTW. Als de rekening is voldaan kan deze niet meer gewijzigd worden. We kunnen de kassabon per email nasturen.
Loopt u weg zonder te betalen dan brengen we het totaal van uw uitje middels factuur in rekening inclusief administratiekosten a 7,50 euro inclusief BTW.
8. Achteraf afrekenen, factuur
Indien gewenst kunnen organisaties achteraf betalen middels factuur. We brengen hierbij 7,50 euro administratiekosten in rekening inclusief BTW.
9. Cadeaubon
Bij aanschaf van een cadeaubon wordt vermeld dat de waarde 1 jaar geldig is. Op uw aanvraag kan deze geldigheid telkens opnieuw verlengd worden, het tegoed is daarmee onbeperkt geldig. Het tegoed kan worden besteed bij vastleggen van activiteiten en arrangementen.
10. Geen eigen eten en drinken
Het is niet toegestaan eigen eten en drinken mee te nemen anders dan voeding voor baby’s, we helpen graag bij eventuele bereiding daarvan. Indien toch eigen eten en drinken wordt meegenomen wordt dit ingenomen door ons personeel en bij vertrek weer teruggegeven.
11. Aansprakelijkheid en schade
Deelname aan activiteiten is op eigen risico. De Hoge Heide kan niet aansprakelijk worden gesteld voor persoonlijk letsel, diefstal of schade van welke aard dan ook, onverschillig door welke oorzaak deze ontstaan is, voorafgaand, tijdens of ten gevolge van de activiteiten die De Hoge Heide aanbiedt. Tenzij de wet iets anders aangeeft.
Is er schade ontstaan omdat wij bewust onvoorzichtig geweest zijn, dan is onze aansprakelijkheid nog steeds beperkt voor zover deze valt binnen onze aansprakelijkheidsverzekering en deze aansprakelijkheid aanvaard wordt door onze assuradeuren. Een eventuele schade-uitkering kan nooit meer bedragen dan het totale bedrag waarvoor u gereserveerd heeft en zal beoordeeld worden door onze assuradeuren.
Bij elke vorm van schade moeten wij onmiddellijk schriftelijk op de hoogte gebracht worden (uiterlijk binnen 24 uur). Doet u dit niet, dan nemen wij de claim niet meer in behandeling.
Schade in en rondom het bedrijf worden verhaald op de dader dus degene die het veroorzaakt heeft.
12. Camerabeveiliging
Tijdens uw bezoek aan onze locatie wordt u zowel binnen als buiten waargenomen door onze beveiligingscamera’s. Beelden blijven 16 dagen opgeslagen op een harddiskrecorder en worden vervolgens automatisch herschreven. Beelden worden enkel teruggekeken bij melding van misstanden en niet met derden gedeeld (m.u.v. politie).
VERSIE 7 – 24 OKTOBER 2024
Privacyregels