FAQ - Veelgestelde vragen
- +Wat zijn jullie Corona maatregelen?
- Entree– Signaleren bij de voordeur om op hygiene te letten en bij klachten thuis te blijven.– Signalering in het online reserveersysteem om enkel met gezin, groepje onder de 18 jaar of tweetal ouder dan 18 jaar te bowlen.– Handdesinfectie bij beide ingangen.– Registratie van bezoekers middels qr code waar tevens de gezondheidscheck plaatsvindt en handmatige registratie in een map met bijbehorende signalering om bij klachten thuis te blijven.Horeca / restaurant– Zittend plaatsnemen zowel binnen als buiten.– Stoelen in horeca zeer ruim om de tafels gezet zodat voldoende afstand aan tafel kan worden gehouden.– Tafels op ruime afstand van andere tafels opgesteld om voldoende afstand tot andere groepen te houden.– Tafels stoelen en banken worden dagelijks schoongemaakt. Menukaarten en tafels worden aan de lopende band gereinigd.Bowling– Bowlingballen en schoenen worden meerdere malen per dag gereinigd met desinfectiemiddel.– We hebben kuchschermen opgehangen bij de bowlingballen en waar je met je rug naar een andere groep zit.– Bij de zitjes bij de bowling zit je op voldoende afstand van andere groepen op eenzelfde banenpaar.Overige activiteiten– Bij de sportievere activiteiten die begeleid worden proberen we zoveel mogelijk afstand te bewaken.– Bij sommige activiteiten zoals bijvoorbeeld indoorsoccder, bounceball, unihockey is het niet mogelijk gedurende het spel afstand tot lekaar te houden. Dit wordt gedoogd door de overheid en ook door ons. Zodra een groep klaar is met de activiteit wordt deze weer gevraagd om voldoende afstand te houden.– Materialen die uitgeleend/verhuurd worden bij overige activiteiten desinfecteren we na gebruik.Personeel– Wij roepen ons personeel op thuis te blijven bij klachten en zich te laten testen.– Wij roepen personeel op in quarantaine te gaan als zij terugkomen van ‘oranje’ gebieden.– Waar we doorgaans al goed op eigen hygiene letten proberen we dat nu nog een tandje extra te doen.– We proberen zoveel mogelijk op afstand van collega’s en klanten te blijven.We doen er er echt alles aan om voor iedereen zijn of haar verblijf op onze locatie goed, gezellig en veilig te laten verlopen. We merken dat de motivatie om voldoende afstand te houden tot andere groepen / onbekenden goed is. Maar dat de motivatie voor deze afstand binnen eigen groepjes soms uit het oog wordt verloren. We proberen gasten hier continue op aan te spreken maar zien soms ook niet alles. Ziet u iets wat niet in lijn ligt met de veiligheid omtrent Corona dan zouden we het erg waarderen als u ons personeel daarop attendeert. We kunnen dan direct actie ondernemen.
- +Wat zijn jullie openingstijden?
- Maandag tot en met vrijdag zijn wij geopend van 10.00-01.00 uur.
Zaterdag 08.30-01.00 uur
Zondag 08.30-22.00 uur.
Het is mogelijk om direct vanaf de opening van start te gaan met een activiteit of arrangement.
Omdat we altijd de mogelijkheid willen bieden om een drankje na afloop van een activiteit te drinken is het mogelijk om tot een uur voor sluitingstijd een activiteit in te plannen.
Het restaurant is dagelijks geopend tot uiterlijk 22.00 uur.
Hapjes kunnen nog wel besteld worden tot een half uur voor sluitingstijd.
- +Hoe kan in reserveren?
- Reserveringen kunnen online geplaatst worden via ons online reserveersysteem welke 7 dagen in de week 24 uur per dag bereikbaar is.
Via de rode knop ‘boek online!’ in het hoofdmenu op deze website komt u op het begin van dit reserveersyteem. Vanuit hier kunt u stapsgewijs 1, 2 of 3 activiteiten kiezen, activiteiten met eten combineren of kinderfeestjes vastleggen.
Middels overige boekingsknoppen of reserveerlinks die op diverse pagina’s op deze site zichtbaar zijn komt u in dieper gelegen pagina’s van het reserveerssyteem terecht.
Bij alle reserveringen wordt gevraagd vooruit te betalen via iDeal. Na betaling ontvangt u een reserveerbevestiging.
- +Waarom online reserveren?
- We hebben ons reserveerproces volledig geautomatiseerd om uw boeking zo snel mogelijk en foutloos te kunnen verwerken. Want het is wel zo prettig dat een boeking niet verkeerd door ons wordt ingevoerd.
Het reserveersysteem is gebruiksvriendelijk ingericht en 24/7 bereikbaar. Mocht toch niet helemaal duidelijk zijn hoe u een boeking kunt plaatsen dan loodsen we u telefonisch door het plaatsen van de reservering heen.
Bij iedere reservering wordt gevraagd om vooruit te betalen middels iDeal. We voorkomen met deze werkwijze dat groepen weg kunnen lopen zonder te betalen of zonder opgaaf van reden niet komen opdagen. Helaas hebben we dit weleens moeten meemaken waardoor we ook niet meer van deze werkwijze met vooruitbetaling afwijken.
Na uw iDeal betaling ontvangt u per email een reserveerbevestiging en verdere instructies voor uw gekozen activiteit of arrangement.
Mochten er nog wijzigingen optreden dan kunt u die per email in reactie op de reserveerbevestiging aan ons doorgeven. Dit kan kosteloos tot 48 uur voor de start van een arrangement, tot 24 uur voor start van een activiteit en bij kinderfeestjes zelfs nog op de dag zelf als u bij ons op locatie komt.
Annuleren van een reservering is niet meer mogelijk na boeking, verplaatsen of wijzigen wel.
- +Hoe laat moeten we aanwezig zijn?
- We vragen iedereen om op tijd aanwezig te zijn op onze locatie zodat we met zekerheid de volledige tijd van de reservering kunnen laten benutten.
Bij een activiteit verwachten we iedereen 5 minuten voorafgaand aan de activiteit.
Bj arrangementen hebben we zelf al een half uur uitgetrokken in de planning om op tijd met je groep te verzamelen.
- +Waar zit jullie locatie?
- Adres:
De Hoge Heide 2
5251 LA in Vlijmen.
Op onze locatie zijn ook gehuisvest:
Soccerhome.nl
Total Fit
Studio Max
L.t.c. de Hoge Heide.
De Hoge Heide in Vlijmen heeft geen andere vestigingen en behoort samen met Soccerhome.nl tot Health & Zo BV.
Let op! Wij worden soms verward met andere locaties omdat wij ook bowlen aanbieden of een lijkende bedrijfsnaam hebben.
Verwar ons aub niet met deze volgende locaties, want zij biedenden een heel ander soort bowlen aan dan wij;
Hooghei in Berlicum.
Maasport Bowling Den Bosch.
Bowling ‘t Bourgondisch Hof in Waalwijk.
De Voltage in Tilburg.
Mocht u bij ons een activiteit of arrangement hebben vastgelegd terwijl dat niet de bedoeling was, probeer dit dan zo spoedig mogelijk door te geven. Dan kijken we graag mee voor een oplossing.
- +Waar kunnen we parkeren?
U kunt uw auto gratis parkeren aan de voorzijde van ons pand of uw tweewieler parkeren aan de achterzijde, linksom langs het pand.
- +Moeten we speciale kleren meenemen voor de activiteiten?
- Voor bowlen, videobowlen, poolfootball, Kanjam, the American Fungames en The Paingame kun je aantrekken wat je zelf prettig vindt. Gewoon lekker casual.
Indoorsoccer, Bumperz, Bounceball, Unihockey, Squash, Soccersquash zijn sportievere activiteiten. Hierbij kun je het sneller warm krijgen doordat je je inspant. Het is dan prettig hiervoor sportieve kleding mee te nemen.
Bij alle arrangementen waar je zowel een sportief als minder sportief onderdeel hebt geboekt hebben we pauze ingelast om om te kunnen kleden. Hoe sneller je omkleed hoe sneller je nog ruimte hebt om te borrelen.
- +Kunnen we omkleden of douchen?
- Er zijn meerdere kleedkamers met douches beschikbaar. Een grote teamkleedkamer voor mannen en een voor vrouwen met open douches.
Een kleinere kleedgelegenheid met en douchehokjes. 3 personen per kleedkamer.
- +Waarom kunnen we alleen Pinnen op jullie locatie?
- Mocht u nog een extra hapje of drankje bestellen dan kunt u deze aan het einde van uw verblijf middels PIN betaling voldoen. Wij nemen geen contant geld meer aan door meerdere nachtelijke inbraken in het verleden. Door hieraan mee te werken draagt u bij aan de veiligheid van ons personeel.
Mocht u onverhoopt toch niet kunnen of willen pinnen dan sturen we een tikkie of factuur en betaalt u achteraf.
- +Welke pizza's kunnen we eten?
MARGHERITA
TOMATENSAUS, KAAS & VERSE BASILICUMFUNGHI
TOMATENSAUS, KAAS, CHAMPIGNONS & PIZZAKRUIDENCIPOLLA
TOMATENSAUS, KAAS, UI & PIZZAKRUIDENJALAPEÑO
TOMATENSAUS, KAAS, JALAPEÑO & TABASCOPROSCIUTTO
TOMATENSAUS, KAAS, PROSCIUTTO & PIZZAKRUIDENSALAMI
TOMATENSAUS, KAAS, SALAMI & OREGANOHAWAII
TOMATENSAUS, KAAS, HAM & ANANASPROSCIUTTO É FUNGHI
TOMATENSAUS, KAAS, PROSCIUTTO, CHAMPIGNONS & PIZZAKRUIDENSHOARMA
TOMATENSAUS, KAAS, PAPRIKA, SHOARMA & KNOFLOOKSAUS4 VEGGIE
TOMATENSAUS, KAAS, UI, PAPRIKA, CHAMPIGNONS & ZWARTE OLIJVENAL TONNO
TOMATENSAUS, KAAS, TONIJN, RODE UI & BALSAMICO DRESSINGSPECIALE
TOMATENSAUS, KAAS, HAM, SALAMI & CHAMPIGNONSQUATTRO STAGIONI
TOMATENSAUS, KAAS, PROSCIUTTO,PAPRIKA, CHAMPIGNONS & ZWARTE OLIJVEN- +Wat krijgen we allemaal bij het steengrillen?
- Iedere volwassene krijgt 300 gram vlees en kinderen 150 gram.Er kan onbeperkt besteld worden van de bijgerechten; stokbrood/kruidenboter, salades, groenten, friet en sauzen.Gedurende een verblijf van minimaal 3 uur kunnen jullie gebruik maken van een drankarrangement.
- +Kunnen jullie rekening houden met allergieen?
- Glutenvrij, zonder varkensvlees, vegetarisch.. Het is allemaal dagelijkse kost voor ons.
Heb je een andere allergie of bepaalde eetwens?
Laat het ons even weten na het plaatsen van een reservering dan gaan wij ons erin verdiepen en geven we aan waar we wel (of misschien soms ook niet) in mee kunnen gaan.
- +Welke drankarrangementen hebben jullie?
- Bij activiteiten en arrangementen waarvoor u minimaal 3 uur bij ons aanwezig bent is het mogelijk drank af te kopen.
3 uur – 19,95 euro per volwassene / 14,95 per kind
3,5 uur – 22,95 euro per volwassene / 17,95 per kind
4 uur – 25,95 euro per volwassene / 20,95 per kind
4,5 uur – 28,95 euro per volwassene / 23,95 per kind
5 uur – 31,95 euro per volwassene / 26,95 per kind
Opmerkingen
– Onder de 18 geen alcohol en daarom een gereduceerd tarief.
– Keuze uit warme dranken, bier, wijn, fris, radler, 0% pilsener en sportdranken. Geen speciaal bieren, geen sterke drank, geen red bull.
– Voor 4 euro per volwassene extra kunt u ook onbeperkt speciaalbieren, sterke drank en red bull drinken.